Forum Hard Night Hooligans Strona Główna
komendy q3
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Hard Night Hooligans Strona Główna -> Wszystko o Quake III
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
NHFL
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Elbląg

PostWysłany: Śro 14:37, 25 Lip 2007    Temat postu:

dokładnie i dlatego mam r_picmip 5

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arcash
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 412
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Przemyśl

PostWysłany: Pon 21:16, 06 Sie 2007    Temat postu:

http://www.dmd.fora.pl/widocznosc-graczy-t166.html masz tu Krolik te kolorowe postacie:D bardzo przydatne:D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
NHFL
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Elbląg

PostWysłany: Śro 16:58, 08 Sie 2007    Temat postu:

Właśnie niedawno przypomiało mi sie jak czytałem artykuł o Unreal Tournament i pisało tam "żeby lepiej grać nalezy zwiekszyć kąt widzenia i usunąć z widoku broń" z cg_fov 110 juz od dawna gram ale teraz zaczne grać takrze z cg_drawgun 0

PS: odziwo w UT sa mniej więcej takie same komendy co q3


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ziom
Gość






PostWysłany: Śro 12:27, 07 Maj 2008    Temat postu: d

powiedzcie mi jak sie wylacza /cg_enemymodel??? pisac
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Hard Night Hooligans Strona Główna -> Wszystko o Quake III Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Digital Dementia © 2002 Christina Richards, phpBB 2 Version by phpBB2.de
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
 
Regulamin