Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
NHFL
Administrator
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: Śro 14:37, 25 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
dokładnie i dlatego mam r_picmip 5
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Arcash
Administrator
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 412
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Przemyśl
|
|
Powrót do góry |
|
|
NHFL
Administrator
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: Śro 16:58, 08 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Właśnie niedawno przypomiało mi sie jak czytałem artykuł o Unreal Tournament i pisało tam "żeby lepiej grać nalezy zwiekszyć kąt widzenia i usunąć z widoku broń" z cg_fov 110 juz od dawna gram ale teraz zaczne grać takrze z cg_drawgun 0
PS: odziwo w UT sa mniej więcej takie same komendy co q3
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ziom
Gość
|
Wysłany: Śro 12:27, 07 Maj 2008 Temat postu: d |
|
|
powiedzcie mi jak sie wylacza /cg_enemymodel??? pisac
|
|
Powrót do góry |
|
|
|